H O R I Z O N

وقتی دل هوای نوشتن میکنه ٬ قلم تسلیم ِ گفتار ِ ...

H O R I Z O N

وقتی دل هوای نوشتن میکنه ٬ قلم تسلیم ِ گفتار ِ ...


خسته میشم از بی کسی ،
نیستم به دنبال کسی
بهونه هام قدیمی اند ، کهنه شدن ، بو نا میدن
اما هنوز دلخوشیمن ، خاطره هاش تو قلبم اند (قلبمن)
تا با خودم تنها میشم ، همون موقع به یادشم
من دیگه دوستش ندارم ، دروغ نگم .. چرا دارم !
دردونه ی دلم بوده ، محرم عاشقیم بوده
صفای دل با اون بوده ، هستی من از اون بوده
اما حالا ..
خاطر من کدر شده ، هر چی بوده تموم شده
نه من براش جایی دارم نه اون برام همون میشه
دنیا مرامش کشکیه ، عاشقیشم آبکیه ! ..

از حال من که بگذری ، هر چی بوده صلاح بوده
حکمت روزگار بوده ، خدا به اون آگاه بوده
مهم اینه عاشق شدم ، تجربه شد حس دلم


دلم میخواد آپدیت کنم ، اما کجا ؟ نمی دونم !

                                                                            
                                                                                             
horizon M R

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

هورایزن --> صفای دل با اون بوده ، هستی من از اون بوده
اما حالا ..
محمد --> اما حالا . . . دوسش داری!! گول نزن خودتو! با دلت نمی تونی کنار بیایی؟ . . . آخه اون یارت بوده! همراهت بوده! همدم تنهاییات بوده! . . . نه نمیشه . . . عاشق کشی؟ عشق کشی؟ نه نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد